Saturday, 13 August 2011

semangat merdeka!!wohh.

Merdeka!!Merdeka!!Merdeka!!

eh,eh,,semangat betol cik ain kite nih..belom merdeka lagi la yang oi..ehe
sebenarnye nak cite cikit pasal ari-ari merdeka nih...bukan nak bukak buku sejarah,,ni cite cite kosong saje..:D

balik sekolah jep adik teros jep minta suruh beli bendera malaysia,,dye kate kalo tak beli nanti kene marah dengan cikgu..(tahu pulak takot cikgu, kek nye sebelom nih tak abis abis nak fire fire cikgu) =.=

nak tahu adik aku nih nyanyi lagu negaraku macam mane...meh sini

beberaraku...
dan ajian puji puji naan
tanah kita selamat berhatannnn......
lepas tuhh,,aku da tak paham ape yang die nyanyi..
hadoii,,adik adik...ape la yang kau nyanyi nih???

mimik muka da semangat sangat siap pegang bendera malaysia lagi,,..bile dengar dye nyanyi...teeetttt.....
poning pale di buat nye..
beli bendera bukan yang kecik tapi yang besar,,siap ade kayu lagi...jangan di ketuk kawan dye ngan kayu tuh sudah,,tak makan saman punye budak nih..

dari ari semalam aku dengar dye dok asik nyanyi lagu negaraku n lagu merdeka,,kibar kibar bendera lagi,,,adik aku semangat terlebih nih...nak je aku bagi makan ubat tido kat dye biar senyap cikit..hahaha(jahat nye aku)tak mungkin lohh...:p

p/s : budak budak zaman sekarang bagus,,semangat merdeka tuh berkobar kobar........tengok adik aku pun cukup lah...kekeke:D

p/s : dan aku rase entry nih cukup bagus untuk orang yang masih tidak tahu apa itu merdeka...wajib bace nih :D:D


No comments:

Post a Comment