Wednesday, 3 August 2011

kawin?!

bile aku nak kawin ye..??hahaha
tadi baru jep aku bace blog sorang teman kmns nih..tapi aku tak kenal dye..sayang nye!!hehe..kalo jumpe dye bole lah minta tips macam mane nak kawin awal...hehe
kalo korang nak bace nih link nye 


bez la gak bace dye punye entry..kawin dah dye..alhamdulillah..semoga berbahagie dan sentiasa berada dalam keredhaan Allah....aminn!!

aku dapat agak dye nih seorang yang matang...memang layak sangat da kawin..hehe..aku??aku entah bile nak matang..hoho...macam kene matang dulu baru kawin je..eh,,mestilah...kematangan tu kan penting untuk kebahagian berpanjagan n kekal lame.....=)
cehh,,pandai ngat aku..tak pe lah...ade rezki nanti aku kawin lah...insyaAllah...hee~
semoge aku jugak dapat jodoh yang baik dan boleh membimbing aku ke jalan yang diredhai:)

yang penting kene matang dulu!!!nak jadi matang la pasni...cepat cikit kawin...haha

2 comments:

  1. saya tak nak kawin, muda lagiiiiii. haha :D

    ReplyDelete
  2. haha..yela..kite enjoy enjoy dulu..hee:D

    ReplyDelete