Tuesday, 2 August 2011

ngarot di malam hari..hehe

bile masuk bulan puase nih mula la sibuk pikir pasal raye..nak beli baju raye,,kuih raye,,kasut raye,,langsir raye,,dompet raye??hoh,,dompet pun kene baru gak ke???yela da nak masuk duit baru..raye kan..tapi aku tak beli baru pun...baju raye pun mak yang belikan..balik balik jep baju raye da depan mate...oke jep la..asal ade!..haha.
tapi raye tahun tak bole lame lame,,daftar u 7hb..tapi tuh kire oke lah dari kawan aku daftar 3hb..tak ke haru gituh..huhu...simpati untuk dyewang..takziah!hee..
bez ke masuk u??ramai orang cakap bez sangat sangat!!amboi,,macam seronok sangat..aku pun rase cam tak sabar jep..tapi cume satu jep paling aku tak suke,,,ORENTASI!!!!!!
sungguh aku benci aktiviti tuh..BOIKOT BOIKOT!!!=.=
terutama aktiviti suai kenal..huhu..tak pandai nak promote diri..segan jep..haha..sejak bile aku pandai malu..adehh=.=
tapi kalo da tak de orentasi aku jugak yang susah nak kenal kenal tempat baru tuh...huu~...so,,redha jep la..jangan aku kene buli nanti sudah..huu.

mule mule cite pasal raye..lame lame melalut laen pulak..adehh..hee

No comments:

Post a Comment